سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/11/22
3:59 ع

وقتی سخنان محسن رضایی در برنامه دیروز امروز فردا را دیدم که چگونه به خود آمده و از محاکمه سران فتنه صحبت میکرد و اقدام دولت در هدف مندی یارانه ها را شجاعانه خواند و حتی در برخی سایت های خبری آمده که علنا به موضع گیری هاشمی رفسنجانی هم انتقاد میکرد یاد یکی از پست های حسین قدیانی افتادم که از بزرگی و اقتدار نظام جمهروری اسلامی نوشته بود و آورده بود که از الطاف امام خامنه ای است که همه پسر خوبی شده اند و دودان دودان دارن در مسیر انقلاب قرار می گیرند .

البته این هشدار برای افراد تازه بصیرت پیدا کرده هست که مواظب باشند که اگر مردم به آنها دوباره اعتماد کنند و اگر دوباره در میان مردم جایگاهی پیدا کنند از صدقه سری امام خامنه ای است و اگر دوباره اشتباه کنند همانند موسوی و خاتمی و کروبی و بقیه منافق شناخته می شوند .


مشخصات مدیر وبلاگ
 
ابوالفضل[1]
 

بسم الله الرحمن الرحیم ولایت پذیری مهم ترین اصل از اصول دین است که سایر اصول و فروع باید بر مبنای آن مورد توجه قرار گیرد . خواص جامعه اسلامی ولایت مدارانند که نقش بسیار مهمی در شرایط حساس دارند . شاخص در هر زمانی امام آن زمان است که در عصری که ما زندگی می کنیم جامعه شیعه به اوج حکومت که همین ولایت فقیه باشد رسیده که دوران سرنوشت سازی است ... امام فرمود با ولایت فقیه باشید که سعادت دنیا و آخرت در آن است.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ