سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/11/22
3:10 ص

 

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی:
میرحسین موسوی و حسنی مبارک همپیمانان مهم اسرائیل بودند
معترضین به حکومت ایران،در بین مردم به عنوان عناصری ضداسلامی و دنباله رو غرب شناخته شده بودند امادر مصرجریان کاملا معکوس است و این حکومت است که در چشم مردم به عنوان دنباله رو غرب و ضد دین محسوب میشود
صراط - سایت وزارت خارجه اسرائیل اذعان کرد:معترضین به حکومت ایران،در بین مردم به عنوان عناصری ضداسلامی و دنباله رو غرب شناخته شده بودند امادر مصرجریان کاملا معکوس است و این حکومت است که در چشم مردم به عنوان دنباله رو غرب و ضد دین محسوب میشود

سایت وزارت خارجه اسرائیل با مقایسه فتنه سبز در ایران با انقلاب مصر، به وجود تفاوت های اصولی میان این دو جریان اذعان کرد و نوشت:«اعتراض های مردمی در ایران، علیه شخص احمدی نژاد بود و کل نظام را زیر سؤال نبرد و این در حالی است که اعتراض ها در مصر به صراحت علیه رژیم بوده است حتی در حال حاضر مهمترین خواسته آنان کنار رفتن حسنی مبارک عنوان شده است.»

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ضمن بافتن اراجیف همیشگی با انکار کشتار بیش از 400 مصری معترض طی دو هفته اخیر افزود: «در حالی که جمهوری اسلامی ایران در به میدان آوردن هزاران بسیجی به هدف سرکوب تظاهرات سبزها و آسیب رساندن مستقیم به رهبران جنبش، هیچ تردیدی به خود راه نداد، حکومت مصر ثابت کرد که آماده گفت و شنود است و تا کنون از به کارگیری ارتش خودداری ورزیده است.»

این منبع صهیونیستی در ادامه ضمن اعترافی مهم و تاریخی افزود: میرحسین موسوی و حسنی مبارک همپیمانان مهم اسرائیل در ایران و مصر بودند. همپیمانانی که یکی در سال گذشته متحمل شکستی سنگین شد و دیگری هم اکنون در حال وداع با قدرت در مصر است.

در حالی که مقامات غربی در روزهای اخیر، تمایل خود را به ماندن مبارک بر سر قدرت نشان داده اند این سایت مدعی شد:«آمریکا در ابعاد گسترده ای در کنار مردم مصر ایستاده و از خواسته های آنان جانبداری می‏کند.»

این رسانه صهیونیستی در حالی از بکار نگرفتن ارتش در انقلاب مصر می نویسد که در چند روز اخیر اکثر خبرگزاریهای بین المللی از دستور تیراندازی مستقیم توسط مبارک و درگیری عوامل رژیم مصر با مردم معترض مصر خبر دادند که در نتیجه آن حدود 300 معترض مصری کشته شدند.

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
ابوالفضل[1]
 

بسم الله الرحمن الرحیم ولایت پذیری مهم ترین اصل از اصول دین است که سایر اصول و فروع باید بر مبنای آن مورد توجه قرار گیرد . خواص جامعه اسلامی ولایت مدارانند که نقش بسیار مهمی در شرایط حساس دارند . شاخص در هر زمانی امام آن زمان است که در عصری که ما زندگی می کنیم جامعه شیعه به اوج حکومت که همین ولایت فقیه باشد رسیده که دوران سرنوشت سازی است ... امام فرمود با ولایت فقیه باشید که سعادت دنیا و آخرت در آن است.


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ